Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
media
24.10.2011 10:02

Raport Interaktywnie.com: E-mail marketing

Pozycja e-mail marketingu jest stabilna i niezagrożona, choć media społecznościowe podobno miały odebrać mu popularność. Nic bardziej mylnego.

Podziel się
Dodaj komentarz

Pobierz pełny raport Interaktywnie.com - E-mail marketing [PDF] Trafne targetowanie przekazów skutkuje tym, że 88 procent korzystających z tej formy marketingu jest z niej zadowolonych, a prawie połowa zamierza robić to częściej. Mimo tego branża będzie musiała się zmierzyć wkrótce z wielkim wyzwaniem.W podziale internetowego, reklamowego tortu segment e-mail ma stałą i ugruntowaną pozycję. Od dłuższego już czasu 6-7 procent wydatków na promocję w... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: media, raport, marketing, promocja, popularność, pozycja, marketingu, branża, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz