Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Raport Interaktywnie.com: E-mail marketing

0
Podziel się:

Pozycja e-mail marketingu jest stabilna i niezagrożona, choć media społecznościowe podobno miały odebrać mu popularność. Nic bardziej mylnego.

Raport Interaktywnie.com: E-mail marketing
bFfjNGzV

Pobierz pełny raport Interaktywnie.com - E-mail marketing [PDF] Trafne targetowanie przekazów skutkuje tym, że 88 procent korzystających z tej formy marketingu jest z niej zadowolonych, a prawie połowa zamierza robić to częściej. Mimo tego branża będzie musiała się zmierzyć wkrótce z wielkim wyzwaniem.W podziale internetowego, reklamowego tortu segment e-mail ma stałą i ugruntowaną pozycję. Od dłuższego już czasu 6-7 procent wydatków na promocję w... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

bFfjNGAy
media
raport
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)