Notowania

Przejdź na
media
20.12.2011 06:05

Raport Interaktywnie.com: Marketing w wyszukiwarkach

Tylko przez pierwsze sześć miesięcy tego roku rodzimi reklamodawcy wydali na SEM ponad 940 milionów złotych. Wzrost w skali roku sięga 44 procent.

Podziel się
Dodaj komentarz

Pobierz raport Interaktywnie.com - Marketing w wyszukiwarkach [PDF] Reklama internetowa okazuje się jak dotąd odporna na kryzys. Gdy tradycyjne media muszą mierzyć się z rosnącą oszczędnością reklamodawców, internet zdaje się nie mieć tego problemu. Pierwsze półrocze 2011 branża zamknęła wzrostem na poziomie 25,4 procent.Reklamodawcy - jak szacuje IAB Polska i firma PwC - przez pierwsze sześć miesięcy tego roku wydali na promocję w sieci prawie miliard... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: media, kryzys, internet, wzrost, raport, sieci, marketing, promocja, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz