Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
praca
29.10.2010 10:04

Rebranding Hypermedii. Większy nacisk na strategię

Hypermedia od 28 października zmienia nazwę na Hypermedia Isobar. Rebranding ma na celu ułatwienie sieciowego obsługiwania klientów, a także startowanie w sieciowych przetargach.

Podziel się
Dodaj komentarz

Hypermedia od 28 października zmienia nazwę na Hypermedia Isobar. Rebranding ma na celu ułatwienie sieciowego obsługiwania klientów, a także startowanie w sieciowych przetargach.

Agencje, wchodzące w skład sieci Isobar (Aegis Media), przechodzą globalny rebranding, który ma ujednolicić strukturę i utworzyć jednorodną sieć.

Przygotowywaliśmy się do tej zmiany przez 12 miesięcy – mówi Sławomir Stępniewski, CEO Hypermedia Isobar Poland & CEE. - Hypermedia Isobar sama też chce się stać marką lifestylową i być blisko klientów jak nigdy wcześniej. Nie chcemy podejścia "taśmowego" do marek naszych klientów.

Zmienił się też system działania agencji - kreacja wcześniej, niż kiedyś, włącza się w pracę strategii, a zespół kreatywny to już nie tylko copywriter i art director, ale także osoba z doświadczeniem technologicznym oraz osoba ze strategii. Ponadto całość osadzona jest w kontekście komunikacji mediowej stąd obecność w zespole przygotowującym rekomendacje, media plannerów oraz osób odpowiedzialnych za działania SEM/SEO oraz performance.

Inni mówią o komunikacji 360 stopni, my mówimy - interaktywnośd i zaangażowanie dające dialog z marką 365 dni to punkt wyjścia, który należy przedłużad poprzez 360 stopni, według zasady Hypermedia Isobar: „Nie pozwolimy Twojej marce zasnąć” - mówi Krzysztof Andrzejczak, managing director w Hypermedia Isobar.

Hypermedia powstała w 1996 roku. Od 2005 roku jest częścią globalnej sieci Isobar, należącej do Aegis Media.

Tagi: praca, system, media, sieci, zmiany, marka, dialog, strategia, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz