Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Redcoon chce być pikantny. Nowa strona i kampania

0
Podziel się:

Sklep internetowy uruchomił nową wersję witryny i wystartował z kampanią opartą na twarzach pracowników.

Redcoon chce być pikantny. Nowa strona i kampania

Na start nowej wersji sklepu, przygotowane zostały również nowe oferty. Po lewej stronie witryny zostało wyróżnionych 10 kategorii, do których dodano opcję filtrowania asortymentu sklepu. Redcoon udostępnił również opcję szybkiego składania zamówienia - możliwość zakupu bez rejestracji. Poza tym klienci, którzy kupili produkt, mogą go zarekomendować lub odradzić innym użytkownikom. Redcoon zatem, pod tym względem, dostosował się do... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)