Notowania

serwis
13.04.2012 06:24

Reklama na Facebooku rośnie przez presję. Gdzie skuteczność?

Zuckerberg będzie musiał udowodnić, że po debiucie giełdowym jego serwis faktycznie będzie przydatnym narzędziem, a nie tylko modą. Inaczej zyski szybko spadną.

Podziel się
Dodaj komentarz

Wyzwaniem dla Marka Zuckerberga nie jest wcale planowany na maj debiut giełdowy Facebooka, który ma wyśrubować wartość serwisu do ponad 100 miliardów dolarów. Będzie to z pewnością historyczna data w Dolinie Krzemowej. Jednak mimo liczącej 800 milionów użytkowników społeczności Facebooka oraz obrotu rzędu 3,7 miliardów dolarów, Zuckerberg i dyrektor operacyjna serwisu Sheryl Sandberg, najgorsze mają jeszcze przed sobą: muszą najpierw udowodnić, że po IPO Facebook... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: serwis, dyrektor, debiut, reklama, moda, dolar, marka, ipo, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz