Notowania

usa
30.08.2011 13:15

Reklama online wyżej niż TV w 2016 roku

Przynajmniej w USA. Jak wynika z analiz Forrester Research, w ciągu pięciu lat amerykańscy reklamodawcy wydadzą na działania w sieci 77 miliardów dolarów, czyli 35 procent wszystkich wydatków na reklamę.

Podziel się
Dodaj komentarz

Reklama online wyrówna się z telewizyjną, a w 2016 roku wskoczy na miejsce lidera. Wśród wszystkich form reklamy w internecie bardzo wzrośnie reklama mobilna oraz e-mail marketing. W sumie wydatki na te dwie formy wyniosą 8,2 miliardy dolarów - pisze Forbes. Wzrost reklamy mobile wiąże się ze wzrostem sprzedaży smartfonów i tabletów. Reklamodawcy chcą być jeszcze bliżej odbiorcy. Spadnie nieco udział reklam w wyszukiwarkach - z 55 do 44 procent.... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: usa, chcą, wzrost, sieci, udział, reklama, dolar, marketing, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz