Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Reklama przed filmem lub wideo w komórce. To nas czeka w 2012 roku

0
Podziel się:

Marketerzy wciąż mocno obstawiają format pre-roll. Rośnie w siłę też video mobile, ale na to przyjdzie nam jeszcze poczekać. Tymczasem rośnie presja na zmiany w rozliczeniach.

Reklama przed filmem lub wideo w komórce. To nas czeka w 2012 roku

Aż 168 milionów internautów obejrzy przynajmniej jedną reklamę wideo miesięcznie. I to już w przyszłym roku, czytamy w serwisie eMarketer.com. Ta liczba stanowi 71 procent wszystkich użytkowników sieci w USA.Za tą formą promocji pójdą też spore środki finansowe. Specjaliści przewidują wzrost wydatków na poziomie 40 procent w stosunku do bieżącego roku. Amerykańscy marketerzy na reklamę wideo w przyszłym roku wydadzą w sumie 3,1 miliarda... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)