Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
polska
21.06.2010 17:29

Reklamodawcy się zrzeszają. Chcą dbać o swoje interesy na rynku

Advertisers.pl ma być stowarzyszeniem, które zrzesza firmy reklamujące się w polskich mediach. Będzie działać jak podobne organizacje światowe. Budżety firm wchodzących w skład zrzeszenia wynosi około miliarda złotych.

Podziel się
Dodaj komentarz

Advertisers.pl ma być stowarzyszeniem, które zrzesza firmy reklamujące się w polskich mediach. Będzie działać jak podobne organizacje światowe. Budżety firm wchodzących w skład zrzeszenia wynosi około miliarda złotych.

Stowarzyszenie zostanie wpisane do Światowej Federacji Reklamodawców. Inicjatorem przedsięwzięcia jest Roman Jędrkowiak, obecny doradca sieci Play. Wcześniej był dyrektorem marketingu w ING.

Advertisers.pl ma zadbać o odpowiednią obsługę przetargów na budżety reklamowe. Dotychczas w Polsce nie istniała tego typu organizacja. Mimo obecności Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, czy też Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, reklamodawcy nie mieli organizacji reprezentującej bezpośrednio ich interesy. Do grona Advertisers może dołączyć każda firma, pod warunkiem że reklamuje się w mediach. Media z kolei nie będą miały wstępu. Jak mówi Rzeczpospolitej Tomasz Kamyk z agencji Sugar&Spice, obsługującej stowarzyszenie, media stoją po obu stronach reklamowej barykady.

Zadaniem stowarzyszenia będzie również edukacja na temat reklamy, reprezentowanie interesów branży w przypadku zmian prawa oraz dbanie o prawidłową organizację przetargów. Organizacja oficjalnie ruszy w lipcu.

Tagi: polska, rynek, polski, branży, media, strona, prawo, reklama, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz