Na IV edycję konkursu Golden Arrow współorganizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego i VFP Communications napłynęły 153 zgłoszenia w 13 kategoriach. To najwięcej w czteroletniej historii tego konkursu.
- To znaczący sygnał, że branża szeroko rozumianego marketingu zintegrowanego, pomimo dekoniunktury gospodarczej, rozwija się znacznie lepiej niż można było przypuszczać - twierdzi Piotr Pokrzywa, dyrektor generalny SMB.
Obrady Jury odbędą się 15 czerwca - przewodniczącą Jury jest w tym roku Małgorzata Kwilosz - dyrektor marketingu Diageo Polska.
W skład Jury wchodzi obok Kwilosz, siedmiu przedstawicieli marketerów:
- Małgorzata Kwilosz - Diageo Polska,
- Dariusz Bąk - Telepizza,
- Mariusz Dolny - Netia,
- Janusz Moneta - Google,
- Justyna Skrzypek - Puma,
- Bartłomiej Szmaj - CSD Pepsi-Cola,
- Grzegorz Wyrzykowski - BZ WBK,
- Wojciech Żabiński - Carlsberg.
Agencje zrzeszone w SMB reprezentują:
- Mikołaj Janicki - Pro Duct BBF,
- Przemysław Jędrowski - Tequila,
- Ewa Kaczmarek - IQ Marketing,
- Waldemar Mrugała - PMI Combera,
- Marcin Płassowski - Saatchi&Saatchi,
- Jarosław Przybyła - MobiJoy,
- Zbigniew Skarul - Oskar Wegner.
Ceremonia rozdania nagród odbędzie się 26 czerwca br. w warszawskiej Fabryce Trzciny.
Podczas Gali zostaną wręczone także statuetki najlepszym Telemarketerom roku 2009 - I edycji konkursu organizowanego przez SMB.
Więcej informacji na stronach www.smb.pl oraz www.goldenarrow.eu