Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Rekordowa liczba zgłoszeń w IV edycji Golden Arrow

0
Podziel się:

Na IV edycję konkursu Golden Arrow napłynęły 153 zgłoszenia w 13 kategoriach. To najwięcej w czteroletniej historii tego konkursu.

Na IV edycję konkursu Golden Arrow współorganizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego i VFP Communications napłynęły 153 zgłoszenia w 13 kategoriach. To najwięcej w czteroletniej historii tego konkursu.

- To znaczący sygnał, że branża szeroko rozumianego marketingu zintegrowanego, pomimo dekoniunktury gospodarczej, rozwija się znacznie lepiej niż można było przypuszczać - twierdzi Piotr Pokrzywa, dyrektor generalny SMB.

Obrady Jury odbędą się 15 czerwca - przewodniczącą Jury jest w tym roku Małgorzata Kwilosz - dyrektor marketingu Diageo Polska.

W skład Jury wchodzi obok Kwilosz, siedmiu przedstawicieli marketerów:

  • Małgorzata Kwilosz - Diageo Polska,
    • Dariusz Bąk - Telepizza,
    • Mariusz Dolny - Netia,
    • Janusz Moneta - Google,
    • Justyna Skrzypek - Puma,
    • Bartłomiej Szmaj - CSD Pepsi-Cola,
    • Grzegorz Wyrzykowski - BZ WBK,
    • Wojciech Żabiński - Carlsberg.

Agencje zrzeszone w SMB reprezentują:

  • Mikołaj Janicki - Pro Duct BBF,
    • Przemysław Jędrowski - Tequila,
    • Ewa Kaczmarek - IQ Marketing,
    • Waldemar Mrugała - PMI Combera,
    • Marcin Płassowski - Saatchi&Saatchi,
    • Jarosław Przybyła - MobiJoy,
    • Zbigniew Skarul - Oskar Wegner.

Ceremonia rozdania nagród odbędzie się 26 czerwca br. w warszawskiej Fabryce Trzciny.

Podczas Gali zostaną wręczone także statuetki najlepszym Telemarketerom roku 2009 - I edycji konkursu organizowanego przez SMB.

Więcej informacji na stronach www.smb.pl oraz www.goldenarrow.eu

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)