Notowania

Przejdź na
media
08.02.2010 12:10

Restrukturyzacja w Universal McCann

Dom mediowy Universal McCann przechodzi w tym miesiącu znaczne zmiany organizacyjno-strukturalne, których celem jest integracja planowania online i offline oraz zaangażowanie w procesy nowoczesnej komunikacji marketingowej.

Podziel się
Dodaj komentarz

Dom mediowy Universal McCann przechodzi w tym miesiącu znaczne zmiany organizacyjno-strukturalne, których celem jest integracja planowania online i offline oraz zaangażowanie w procesy nowoczesnej komunikacji marketingowej.

Zmiany obejmą m.in. podział struktur UM Digital, zajmującego się dotąd planowaniem reklam internetowych i przydzielenie pracowników do zespołów klienckich. Powołane zostały dwa nowe działy: UM Social Media, którego zadaniem będzie planowanie strategii marketingowych w mediach społecznościowych, oraz UM Leads, który ma zajmować się będzie planowaniem i realizacją kampanii efektywnościowych oraz kampanii SEM.

Kierownikiem Social Media został Jakub Zieliński - związany od pięciu lat z UM manager w zespole Polkomtela, wcześniej w zespołach obsługujących m.in. GSK, Microsoft, Nestle, Bank BGŻ, GSK, XBox, jeden z autorów nagrodzonej w roku 2009 srebrnym EFFIE kampanii Czasoumilaczy dla Polkomtela. Podstawową funkcją zespołu pod jego kierunkiem będzie integracja kampanii offline z aktywnością w social media oraz rozbudowana aktualnych działań online o aktywności w mediach społecznościowych. Na tym etapie firma jest w trakcie planowania pierwszych projektów.

UM Leads to struktura wyłoniona z działu Digital, który zajmował się dotychczas realizacją kampanii efektywnościowych dla klientów UM. Obecnie została stworzona komórka specjalistyczna, której jest rozwój, realizacja i rozliczanie kampanii w modelu efektywnościowym, gdzie za efekt uznana jest określona aktywność użytkownika (np. pozostawienie danych kontaktowych, dokonanie transakcji), wartościowa dla klienta UM z punktu widzenia prowadzonego biznesu.

Tagi: media, bank, dom, reklama, microsoft, proces, kampania, biznes, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz