Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
rok
22.03.2012 05:40

Rok początku i końca zakupów grupowych

Z Groupona korzysta 1,7 mln użytkowników mniej. MyDeal - 200 tysięcy mniej. Najwięcej zyskuje Gruper.

Podziel się
Dodaj komentarz

Ubiegły rok można nazwać rokiem zakupów grupowych - ich początku i trochę końca. W 2011 powstało sporo tego typu serwisów, jak wynika z danych Megapanel PBI/Gemius, jest ich obecnie około 40. Z czego tylko około 11-13 notuje na tyle duży ruch, by załapać się do czołówki, której wyniki są prezentowane w kategorii e-commerce.W zakupy grupowe postanowiła zainwestować Agora, Allegro i Axel Springer, choć ten ostatni nie odniósł znaczącego sukcesu. HappyDay.pl od Agory... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: rok, wyniki, serwis, ruch, mln, koniec, zakupy, ostatni, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz