Notowania

firma
11.02.2009 16:10

Rośnie ruch w internetowych sklepach odzieżowych

Internetowi sprzedawcy odzieży widzą 31 proc. wzrostu ruchu w swoich sklepach internetowych.

Podziel się
Dodaj komentarz

Internetowi sprzedawcy odzieży widzą 31 proc. wzrostu ruchu w swoich sklepach internetowych.

Według raportu "Engaging Online with Empowered Customer" autorstwa firmy Experian, 31 proc. brytyjskich sprzedawców internetowych z branży odzieżowej odnotowało w ciągu ostatnich 12 miesięcy wzrost ruchu na swoich stronach internetowych. W porównaniu do firm sprzedających odzież przy pomocy katalogów, zainteresowanie konsumentów jest w przypadku internetu zdecydowanie większe.

Według raportu, sprzedawcy internetowi nie potrafią jednak do końca zmonetyzować rosnącego ruchu. 70 proc. przychodów sklepów internetowych uwzględnionych w badaniu wygenerowanych zostało przez zaledwie 30 proc. klientów. 45 proc. transakcji stanowiło zakupy jednorazowe.

Firma Experian oskarża sprzedawców o niespełnianie oczekiwań klientów, szczególnie pod względem multikanałowości. Sklepy internetowe posiada obecnie wiele marek odzieżowych, jednak w dalszym ciągu sprzedaż ta nie jest realizowana na szeroką skalę (brak wykorzystania modelu franczyzowego). Pewne próby podejmować zaczynają duże dyskonty handlowe, np. Tesco, jednak w tym konkretnym przypadku za wcześnie jeszcze na wyciąganie wniosków.

Źródło: Nma.co.uk

Tagi: firma, sprzedaż, wzrost, branży, zakupy, ruch, online, odzież, internetowych, sprzedawcy, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz