IAB Polska zaczęło przyjmowanie zgłoszeń w konkursie na najlepszych kampanii reklamowych zrealizowanych w internecie.
IAB Polska konkurs MIXX - Marketing and Interactive Excellence - organizuje już po raz czwarty. Nagrody przyznawane są twórcom najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych roku. Jury, w skład którego wchodzą eksperci od reklamy, marketingu i internetu oraz marketerzy oceniać będzie wszystkie części zgłoszonych kampanii. Począwszy od strategii i kreacji, poprzez wybór mediów, aż po efektywność i ROI. Audytorem konkursu jest firma PricewaterhouseCoopers.
Kategorii w tegorocznej edycji MIXX Awards jest aż trzynaście. Cztery ostatnie to nowość, w porównaniu z poprzednimi edycjami:
1. Kampania wizerunkowa
2. Wprowadzenie nowego produktu na rynek
3. Bezpośredni odzew
4. Najlepsze zastosowanie nowych mediów
5. Marketing wyszukiwarek
6. Marketing Społecznościowy
7. Gry
8. Wideo-online
9. Kampanie e-mail marketingowe
10. Branded content
11. Lojalność wobec brandu
12. Kampanie społeczne i non-profit
13. Kampanie cross-mediowe
Zostanie przyznana również nagroda Best In Show, czyli wyróżnienie dla najlepszej kampanii w całym konkursie. Zwycięzcą zeszłorocznego Best In Show była agencja Click5. Kampanie do konkursu zgłaszać można do 15 września na stronie www.konkurs.mixx-awards.pl.