Notowania

sprzedaż
02.09.2009 09:51

Rusza MSN.gazeta.pl

Agora SA i Microsoft Inc. uruchomiły zapowiedziany w czerwcu wspólny portal: MSN.gazeta.pl.

Podziel się
Dodaj komentarz

Agora SA i Microsoft Inc. uruchomiły zapowiedziany w czerwcu wspólny portal: MSN.gazeta.pl. Oferta dla reklamodawców przewiduje m. in. pakiet połączonych stron głównych portalu Agory i Microsoftu oraz portali Gazeta.pl i Wyborcza.pl, ekskluzywne reklamy wielkoformatowe oraz rozwiązania firmy Eyeblaster.

MSN.gazeta.pl zastąpi istniejący od ponad roku portal MSN.pl. Nowy układ strony głównej portalu zapewnia użytkownikom szybki dostęp do najnowszych wiadomości i popularnych usług: m.in. poczty Hotmail, komunikatora Live Messenger i wyszukiwarki Bing. Portal został wzbogacony o więcej treści multimedialnych oraz o informacje rozrywkowe i technologiczne.

Reklamodawcy mogą skorzystać z nowej oferty łączącej możliwość reklamy na stronach głównych MSN.gazeta.pl, Gazeta.pl i Wyborcza.pl. W portalu MSN.gazeta.pl klienci mogą też realizować ekskluzywne kampanie wielkoformatowe oraz wykorzystać innowacyjne rozwiązania z zakresu marketingu internetowego przygotowane przez firmę Eyeblaster, z którą Agora rozpoczyna współpracę.

Podpisana w czerwcu br. umowa pomiędzy Agorą a Microsoftem zakłada rozwój wspólnych produktów oraz przyznaje Agorze wyłączność na sprzedaż powierzchni reklamowych w tych produktach.

Źródło: Agora

Tagi: sprzedaż, reklama, microsoft, strona, marketing, kampania, portal, umowa, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz