Notowania

rynku
16.03.2009 12:10

Ruszyła promocyjna strona Mazdy

Agencja Syzygy przygotowała witrynę internetową dla nowego modelu Mazda3, który ukaże się latem tego roku.

Podziel się
Dodaj komentarz

Agencja Syzygy przygotowała witrynę internetową dla nowego modelu Mazda3, który ukaże się latem tego roku.

Europejska kampania internetowa obejmie 26 krajów a jej głównym założeniem jest zainteresowanie młodych mężczyzn nowym sportowym modelem. Syzygy miała za zadanie ukazać kulisy rozwoju i produkcji japońskiego samochodu, korzystając z rozmaitych form przekazu, m.in. video.

Kampania składa się z trzech etapów: prezentacji designu nowego modelu, jego rozwoju technologicznego oraz - niedługo przed jego pojawieniem się Mazda3 na rynku - przedstawienia danych na temat wydajności, osiągów i wrażeń z jazdy.

"Ta kampania jest projektem w dużym stopniu opierającym się na treściach, podczas którego po raz pierwszy mieliśmy dostęp do rozmaitych badań i danych produkcyjnych Mazdy", stwierdził dyrektor kreatywny Syzygy, Aaron Martin. "Oznacza to, że mogliśmy odsłonić przed internautami sporo fascynujących tajemnic i historii kryjących się za procesem produkcji modelu Mazda3. To marzenie każdego fana motoryzacji", dodał.

Źródło: Brand Republic

Tagi: rynku, kampania, jazdy, video, strona, agencja, dostęp, produkcji, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz