Notowania

internet
02.03.2009 16:10

Rywal Tesco uruchamia kanał w YouTube

Brytyjska sieć supermarketów ASDA będzie uczyć swoich klientów oszczędzania.

Podziel się
Dodaj komentarz

Brytyjska sieć supermarketów ASDA będzie uczyć swoich klientów oszczędzania.

Specjalny kanał wystartował pod nazwą Saving You Money TV i daje internautom okazję do wymiany wskazówek oraz obejrzenia produkowanych przez ASDA krótkich filmów pomagających oszczędzać pieniądze.

Kanał skierowany do klientów drugiej co do wielkości po Tesco sieci supermarketów zawierać będzie również materiały, pokazujące jak sama ASDA szuka oszczędności we własnej działalności. Użytkownicy mogą również przesyłać własne porady w formie video oraz tekstowej lub wgrywać je od razu na YouTube.

Rick Bendel, szef działu marketingu w ASDA powiedział, że sieć posiada własny zespół ludzi przeczesujących internet w poszukiwaniu najlepszych filmów, pokazujących jak oszczędzać pieniądze każdego dnia. Oprócz nich, grupa osób krąży po ulicach miast i sklepach ASDA zbierając wskazówki klientów.

Nowe narzędzie PR-owe nie tylko edukuje klientów w zakresie oszczędzania w czasie codziennych zakupów, ale pozwala także na wymianę uwag dotyczących szukania oszczędności w rachunkach za prąd, czy też redukcji zjawiska marnowania jedzenia.

Źródło: Brand Republic

Tagi: internet, pieniądze, sieć, sieci, oszczędności, video, youtube, zespół, tesco, kanał, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz