Notowania

serwis
03.09.2009 15:38

Saab: zmień perspektywę!

Agencja Lowe Brindfors uruchomiła w Szwecji kampanię wizerunkową dla tamtejszego producenta samochodów Saab.

Podziel się
Dodaj komentarz

Agencja Lowe Brindfors uruchomiła w Szwecji kampanię wizerunkową dla tamtejszego producenta samochodów Saab.

W kampanii tej działania internetowe połączono z telewizyjną reklamą, prezentującą inny punkt widzenia inżynierów Saab, oraz zachęcającą odbiorców do "zmiany perspektywy".

Zmiany tej zainteresowani widzowie mogą dokonać za pośrednictwem internetowego serwisu ChangePerspective.saab.com. Widzimy tutaj znany z telewizyjnego spotu pulpit, na którym możemy doświadczyć tego, w jaki sposób w Saab postrzegają kluczowe aspekty produkcji samochodów.

W poznawaniu filozofii marki towarzyszy nam Asha Ali z utworem "The time is now".

Źródło: Adverblog

Tagi: serwis, reklama, produkcja, kampania, agencja, spot, szwecja, saab, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz