Notowania

Przejdź na

Samsung gorzej niż Apple. 600 tys. osób kupiło Galaxy Tab

W porównaniu do rewelacyjnych wyników iPada z pierwszych tygodni dystrybucji, Samsung nie bije rekordów. Póki co tablet kupiło 600 tysięcy osób. 30 tysięcy sztuk kupili Koreańczycy.

Podziel się
Dodaj komentarz

W porównaniu do rewelacyjnych wyników iPada z pierwszych tygodni dystrybucji, Samsung nie bije rekordów. Póki co tablet kupiło 600 tysięcy osób. 30 tysięcy sztuk kupili Koreańczycy.

W Polsce Samsung Galaxy Tab jest dostępny w ofercie trzech operatorów komórkowych. Cena zależy od abonamentu, w wolnej sprzedaży urządzenie kosztuje około 2900 złotych. Tablet Samsunga jest więc niewiele tańszy od iPada. Producent liczy, że do końca roku sprzeda co najmniej milion sztuk. Biorąc pod uwagę nadchodzące święta, cel ten zapewne chociaż częściowo uda się zrealizować.

Mimo to Samsung nie ma szans nawet na zbliżenie się do rekordu iPada. Apple sprzedał ponad 3 miliony tabletów w niecałe dwa miesiące po premierze.

Samsung Galaxy Tab to multimedialny tablet, wyposażony w 7-calowy wyświetlacz (1024 x 600 pikseli). Urządzenie ma być jednym z "iPad-killerów". Użytkownik może na nim czytać książki, wysyłać maile, dzwonić, surfować po internecie. Tablet obsługuje technologię flash. Samsung Galaxy Tab opiera się na systemie Android 2.2.

Tagi: książki, polsce, cena, technologia, apple, sprzedaży, święta, samsung, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz