Notowania

firma
24.03.2009 12:10

SARE - więcej usług i nowy wizerunek

Frma SARE istotnie poszerza zakres świadczonych usług. Zmianom towarzyszy uruchomienie nowego serwisu oraz kampania wizerunkowa.

Podziel się
Dodaj komentarz

*Specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE istotnie poszerza zakres świadczonych usług. Poza udostępnianiem zaawansowanych narzędzi do obsługi komunikacji newsletterowej i wysyłek mailingów proponuje klientom także realizację działań obliczonych na tworzenie i rozbudowę ich baz adresowych. *

SARE już od pewnego czasu prowadziło dla części swoich klientów kompleksowe działania e-mail marketingowe. W zakres takich usług wchodzą przede wszystkim: przygotowywanie kreacji newsletterów i mailingów oraz ich optymalizacja pod różne programy pocztowe, tworzenie landing pages, realizacja konkursów i akcji specjalnych obliczonych na pozyskiwanie danych kontaktowych oraz planowanie mailingów do zewnętrznych baz adresowych. Obecnie agencja jest w trakcie wyodrębniania w strukturze działu planowania mediów.

W związku ze zmianami SARE odświeża wizerunek marki. Jednym z głównych elementów budujących nowy wizerunek jest uruchomiony właśnie - we współpracy z agencją Quest - serwis sare.pl.

Poświęcono w nim znacznie więcej miejsca na przedstawienie samej firmy oraz jej klientów i opisanie zakresu świadczonych przez SARE usług. Część zgromadzonego w ciągu pięciu lat obecności na rynku doświadczenia zawarta została w bazie wiedzy. Layout całego serwisu jest bardzo przejrzysty, czym nawiązuje do nowego claimu SARE "czysty e-mail marketing".

"Nowy claim wskazuje, iż mimo znacznego poszerzenia zakresu oferowanych przez nas usług wciąż bardzo liczy się dla nas specjalizacja". - mówi Natalia Paczóska, marketing coordinator SARE. "Uważamy, że żeby realizować skutecznie jakiekolwiek działania marketingowe trzeba się na nich dobrze znać. A trudno znać się dobrze na wszystkim. Pokazuje to choćby fakt, że coraz częściej o pomoc w e-mail marketingu proszą nas agencje interaktywne i internetowe domy mediowe". - dodaje Paczóska.

W związku z odświeżeniem wizerunku modyfikacji uległo także logo SARE, w którym z podpisu "narzędzie do e-mail marketingu" usunięto słowo "narzędzie". W obecnej formie wskazuje on lepiej na kompleksowość i pełnię świadczonych w obszarze e-mail marketingu usług.

Zmianom towarzyszy intensywna kampania wizerunkowa w mediach branżowych, która potrwa do połowy kwietnia.

Źródło: Informacja prasowa

Tagi: firma, rynku, marki, nowy, serwis, pomoc, marketing, kampania, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz