Notowania

sieci
10.11.2011 08:27

Seniorzy bardziej podatni na reklamy wideo w sieci

Więcej niż co czwarty internauta po pięćdziesiątce sugeruje się reklamami w materiałach wideo online.

Podziel się
Dodaj komentarz

Ponad 18 procent badanych deklaruje, że po obejrzeniu reklamy in-stream video sugerowało się tym przekazem. Najwięcej z nich, bo ponad 23 procent, stanowią internauci z przedziału wiekowego od 35 do 54 lat. Podobny odsetek zaobserwowano wśród osób od nich starszych – na reklamę w materiałach wideo podatni są zwłaszcza mężczyźni po 55, wynika z eMarketer.com. Nie zmienia to faktu, że internetowi seniorzy poświęcają na video w sieci najmniej czasu. Firma... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: sieci, reklama, wideo, internauci, reklamy, video, mężczyźni, internauta, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz