Notowania

internet
08.12.2010 17:30

Serce i Rozum śpiewają. Nowa kampania TP w sieci

Bohaterowie telewizyjnych reklam Telekomunikacji Polskiej pojawią się na bannerach w sieci. Będą śpiewać karaoke. Za kampanię odpowiedzialna jest agencja Symetria.

Podziel się
Dodaj komentarz

Bohaterowie telewizyjnych reklam Telekomunikacji Polskiej pojawią się na bannerach w sieci. Będą śpiewać karaoke. Za kampanię odpowiedzialna jest agencja Symetria.

Promowanym w kampanii produktem są pakiety telewizyjne. Oferta dotyczy nowych klientów, którzy jednocześnie zawierają lub przedłużają umowę na neostradę z telewizją. Banner ze śpiewającymi Sercem i Rozumem pojawi się na największych portalach internetowych.

Kreację można obejrzeć na stronach Symetrii. Współpraca Symetrii z TP S.A. i PTK Centerel trwa od 2008 roku. Obejmuje obsługę projektów marketingowych opartych o internet. Do tej pory zrealizowano kilkadziesiąt linii kreacyjnych.

Tagi: internet, kampania, sieci, agencja, telewizja, umowa, pakiety, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz