Notowania

nowe
08.04.2009 01:00

Serwis dla fanów F1 od PUMY

PUMA świętuje 10 lat obecności marki w sportach motoryzacyjnych.

Podziel się
Dodaj komentarz

PUMA świętuje 10 lat obecności marki w sportach motoryzacyjnych.

Od 1999 roku PUMA projektuje oraz tworzy odzież i obuwie dla czołowych teamów i kierowców Formuły 1. Z okazji dziesiątej rocznicy nawiązania współpracy z pierwszym zespołem - Williams F1, uruchomiono serwis pumamotorsport.com.

Nowe miejsce dla fanów sportów motoryzacyjnych powstało głównie dzięki współpracy z teamami Formuły 1 - BMW Sauber F1, ING Renault F1, Red Bull Racing, Scuderia Ferrari oraz Scuderia Toro Rosso, a także drużyną biorącą udział w Moto GP - Ducati.

Na bazie informacji, zdjęć, filmów i doświadczeń "od kuchni" udało się stworzyć miejsce, które w swoim założeniu ma skupiać fanów poszukujących najświeższych newsów z wyścigowych torów, chcących dzielić się swoimi opiniami i mieć dostęp do ekskluzywnych materiałów z pierwszej ręki. Jedną z ciekawych atrakcji jest konkurs, w którym nagrodą jest weekend na zawodach F1 z jedną z ekip współpracujących z PUMA w charakterze reportera.

Stałe rubryki w serwisie będą prowadzić obecny - Anthony Davidson oraz były kierowca F1 - David Coulthard.

Źródło: Brand Republic

Tagi: nowe, bmw, ferrari, renault, marki, serwis, moto, konkurs, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz