Notowania

wyniki
30.03.2009 01:00

Serwisy turystyczne nie spełniają oczekiwań internautów

Z raportu Global Reviews wynika, że największe serwisy turystyczne, takie jak EasyJet i Lastminute.com nie są dostosowane do wymogów użytkowników.

Podziel się
Dodaj komentarz

Z raportu Global Reviews wynika, że największe serwisy turystyczne, takie jak EasyJet i Lastminute.com nie są dostosowane do wymogów użytkowników.

Jedynie serwis Expedia jest w stanie sprostać wymaganiom swoich użytkowników i dostarczyć im informacje, których faktycznie potrzebują. W raporcie Global Review serwis turystyczny Expedia uzyskał wskaźnik satysfakcji równy 59%. Lastminute.com osiągnęło wynik równy granicy satysfakcji, określonej przez GR, czyli 54%, natomiast EasyJet jedynie 46%.

Serwisy oceniane były na podstawie ponad 600 różnych kryteriów, w tym dostępności informacji, obsługi klienta, czy usability. W kategorii rezerwacji online również najlepszy okazał się serwis Expedia, który wyprzedził na tym polu Lastminute oraz Ebookers. Te natomiast uzyskały świetne wyniki w kategorii obsługi i zarządzania błędami i powiadomieniami, pojawiającymi się w procesie rezerwacji.

Wszystkie przebadane serwisy osiągnęły wysokie noty za nawigacje i układ treści, natomiast ich jakość pozostawia wiele do życzenia. "Firmy chcące udoskonalać swoje serwisy w tej branży powinny podglądać najlepszych rywali" - twierdzi szef Global Review, Bertie Stevenson i dodaje - "Rezerwacja urlopu, czy wakacji to nieraz skomplikowana droga. Serwisy powinny dawać użytkownikom kompletny zestaw narzędzi, wspomagających ten proces."

Źródło: Brand Republic

Tagi: wyniki, branży, serwis, proces, wszystkie, jakość, serwisy, online, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz