Notowania

internet
20.10.2009 14:15

"She's interactive" - coraz bardziej kobiecy internet

W ubiegły czwartek, 15 października, odbyła się konferencja "She's interactive", w której uczestniczyło ponad 120 kobiet.

Podziel się
Dodaj komentarz

*W ubiegły czwartek, 15 października, odbyła się konferencja "She’s interactive", w której uczestniczyło ponad 120 kobiet. *

( http://static1.money.pl/i/manager/o/artykuly/5835/9746_magdalena_wysocka_google_irlandia1.png 9746magdalenawysockagoogleirlandia1.png )ARBOinteractive zorganizował konferencję, na którą zaprosił kobiety zainteresowane wykorzystaniem internetu w komunikacji marketingowej przez małe i średnie firmy. Panie mogły dowiedzieć się, jak łatwo, ale efektownie wykorzystać Internet i narzędzia sieciowe do kontaktu z klientem. Uczestniczki "She’s interactive" miały możliwość poznania polskiego rynku reklamy online i zapoznać sie z najpopularniejszymi formami obecności marki w sieci, a więc chociażby działaniami z zakresu ePR, wizerunkowymi i sprzedażowymi kampaniami banerowymi, czy marketingiem w wyszukiwarkach. Mogły ponadto poznać różne metody badania efektów działań prowadzonych w sieci.

- Skierowanie konferencji dotyczącej podstaw marketingu internetowego tylko do kobiet okazało się sporym sukcesem – mówi Andrzej Mazur z firmy LOGICSEARCH -organizatora konferencji "She’s interactive". - Mimo ostatnio odnotowanego zahamowania wzrostu wydatków reklamowych na Internet, reklama online pozostaje branżą przyszłościową i nadal cieszy się dużą popularnością zwłaszcza wśród firm MSP. Tymczasem poza konferencjami przeznaczonymi ściśle dla przedstawicieli branży, nadal brakuje imprez kierowanych do reklamodawców o małym doświadczeniu w zakresie prowadzenia kampanii online. Zainteresowanie konferencją "She’s interactive" wskazuje, iż niesłusznie – dodaje.

Konferencja zgromadziła ponad 120 kobiet; ARBOinteractive/Mediarun

Foto: Prowadzący konferencję Andrzej Mazur z LOGICSEARCH; ARBOinteractive/Mediarun

Dla zainteresowanych kobiet przygotowano szereg różnych spotkań. Największą popularnością cieszyły się prelekcje Małgorzaty Kowalskiej z mBanku i Macieja Mincera z ARBOvision. Obie dotyczyły internetowego Public Relations. Równie duże zainteresowanie wzbudziło wystąpienie Tomasza Teodorczyka z firmy nugg.ad, który opowiadał o targetowaniu behawioralnym, czy TomaszaWięckowskiego z LOGICSEARCH, który za pomocą obrazowych i zabawnych przykładów, przedstawił sposoby ewaluacji działań w Internecie. Marcin Maj z agencji OS3 opowiadając o marketingu skierowanym do kobiet w dość kontrowersyjny sposób porównywał współczesne internautki do kobiet z okresu początków reklamy.

Foto: Tomasz Więckowski z LOGICSEARCH; ARBOinteractive/Mediarun

Foto: Tomasz Teodorczyk z nugg.ad; ARBOinteractive/Mediarun

Foto: Marcin Maj z OS3; ARBOinteractive/Mediarun

Ostatnim punktem konferencji było losowanie nagród wśród uczestniczek – m.in. kampanii odsłonowych w sieciach ARBOnetwork i BizOn media, szkoleń z zakresu SEM organizowanych przez LOGICSEARCH oraz prenumerat magazynów Elle i Marketing w praktyce.

Informacja na podstawie relacji ze spotkania - arboblog.pl

Foto: Zwyciężczyni nagrosy - kampania w sieci BizOn; ARBOinteractive/Mediarun

Foto: Uczestnik zadający pytanie, jeden z nielicznych panów na konferencji; ARBOinteractive/Mediarun

Foto: Magdalena Wysocka z Google Irlandia; ARBOinteractive/Mediarun

Tagi: internet, rynek, branży, media, reklama, polski, sieci, pomoc, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz