Notowania

wyniki
05.04.2009 01:00

Skąpi Brytyjczycy wolą oglądać reklamy

Reklamy w internecie i urządzeniach mobilnych nie są niczym złym, jeśli w zamian otrzymamy darmową muzykę, video i inne treści - twierdzą internauci z Wielkiej Brytanii.

Podziel się
Dodaj komentarz

Reklamy w internecie i urządzeniach mobilnych nie są niczym złym, jeśli w zamian otrzymamy darmową muzykę, video i inne treści - twierdzą internauci z Wielkiej Brytanii.

Dwóch na trzech ankietowanych przez KPMG Brytyjczyków twierdzi, że wolą oglądać reklamy w serwisach internetowych niż korzystać z płatnych usług. Jedynie 16 procent badanych jest zdania, że w zamian za brak reklam są w stanie zapłacić za przeglądane treści.

Podobnie sytuacja wygląda wśród posiadaczy urządzeń mobilnych - 40% opowiada się za darmową muzyką w zamian za emisję reklam, a co trzeci nie ma nic przeciwko reklamom, jeśli za ich obejrzenie otrzyma dostęp do darmowego komunikatora.

Wyniki z pewnością dają do myślenia reklamodawcom na Wyspach, pokazując że tradycyjne reklamy mogą być lepszym modelem biznesowym niż płatna subskrypcja. "Chęć oglądania reklam w zamian za darmowe treści jest dobrą wiadomością dla reklamodawców i może być punktem zwrotnym w dyskusji na temat modelu biznesowego opartego na płatnych usługach", stwierdził Tudor Aw z KPMG.

Wśród użytkowników urządzeń mobilnych, którzy płacili za treści największa ich część wydawała pieniądze na muzykę i narzędzia do nawigacji. Zła informacja dla banków i firm działających w temacie mobilnych finansów - 67% Brytyjczyków boi się używać swoich telefonów do jakichkolwiek transakcji.

Źródło: Financial Times

Tagi: wyniki, pieniądze, firm, dobrą, reklamy, video, internauci, dostęp, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz