Notowania

polska
02.03.2010 11:44

Skoda interaktywnie w telewizji

Trochę nietypowo, bo telewizyjnie. Skoda Auto Polska S.A. jako pierwsza marka w Polsce zdecydowała się na wyemitowanie w telewizji interaktywnej reklamy. Wczoraj widzowie TVP mogli za pomocą pilota otwierać i zamykać bagażnik samochodu. Krótko, prosto i przyjemnie.

Podziel się
Dodaj komentarz

Trochę nietypowo, bo telewizyjnie. Skoda Auto Polska S.A. jako pierwsza marka w Polsce zdecydowała się na wyemitowanie w telewizji interaktywnej reklamy. Wczoraj widzowie TVP mogli za pomocą pilota otwierać i zamykać bagażnik samochodu. Krótko, prosto i przyjemnie.

Spot Skody można było obejrzeć 1 marca około godz. 19.27 w TVP1. Powstał we współpracy z agencją reklamową Change Integrated oraz domem mediowym MediaCom Warszawa. W reklamie po raz pierwszy na polskim rynku wykorzystano w nietypowy sposób technikę tzw. roadblockingu.
Mechanizm działania był dość prosty. W tym samym czasie na TVP1 i TVP2 emitowane dwa 30-sekundowe spoty telewizyjne - statyczne. Na "Jedynce" zamieszono reklamę, w której pod obrazem Škody Superb Combi z zamkniętym bagażnikiem znajdował się napis: "Naciśnij 2, aby otworzyć bagażnik". Po naciśnięciu "2" na pilocie, widzowie byli przełączani automatycznie na program 2 Telewizji Polskiej, gdzie widzieli Škodę Superb Combi z otwartym bagażnikiem, a pod nią napis: "Naciśnij 1, by zamknąć bagażnik".

Źródło: Skoda, VW Golf

Tagi: polska, rynek, polski, dom, auto, reklama, pomoc, telewizja, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz