Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na

Skuteczne kampanie w Internecie

0
Podziel się

W dniach 29-30 września 2009 w Warszawie odbędzie się szkolenie ,,Skuteczne kampanie online. Pokonaj konkurencję w Internecie" organizowane przez CONCEPT LABS.

bEiCWwPV

**

W dniach 29-30 września 2009 w Warszawie odbędzie się szkolenie „Skuteczne kampanie online. Pokonaj konkurencję w Internecie“ organizowane przez CONCEPT LABS.**

bEiCWwPX

Celem warsztatów jest zapoznanie uczestników z zasadami planowania skutecznych kampanii w sieci, uświadomienie najważniejszych pułapek w kupowaniu mediów internetowych oraz przybliżenie specyfiki i prognoz dla rynku reklamy on line.

Zajęcia poprowadzi Mirek Połyniak - trener i konsultant z międzynarodowym doświadczeniem w obszarze marketingu interaktywnego. Członek LinkedSEO i konsultant The Media Trust w Londynie. Realizował wdrożenie pierwszych reklam PPC w Polsce [wyszukiwarka Netoskop]. Zarządzał kampaniami online dla marki Adidas na 33 rynkach w ISOBAR/Londyn. Prowadził kampanie SEM w języku chińskim, japońskim i arabskim. Na szkoleniu zaprezentuje najlepsze praktyki e-marketingowe z rynków USA i UK.

W programie:

  • Trendy oraz prognozy dotyczące rynku reklamy internetowej
    • Nowinki z rynku światowego – najbardziej ‘trendy’ narzędzia
    • Dobry serwis internetowy– pierwsze ogniwo efektywnej kampanii
    • Reklama w sieci – jak efektywnie planować?
    • Gracze na rynku reklamy online - czego możemy się spodziewać?
    • Online media mix – dobór narzędzi a cele kampanii
    • Wskaźniki mediowe - pomiar efektywności kampanii reklamowych w Internecie
    • Targetowanie reklam
    • Struktura planowania kampanii
bEiCWwQd

Cena szkolenia:

  • 2 252,00 zł netto zw. z VAT - first minute (zamówienie do 29.08)
    • 2 650,00 zł netto zw. z VAT (zamówienie po 29.08)

Ceny obejmują - udział w szkoleniu, materiały w wersji drukowanej i elektronicznej, certyfikat uczestnictwa w warsztatach, lunch i serwis kawowy.

bEiCWwQe

Patronat medialny nad szkoleniem objęło Interaktywnie.com

bEiCWwQy
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)