Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

"Ślepota bannerowa" to stereotyp?

0
Podziel się:

Zdaniem Emila Sobkowicza, szefa sieci BusinessClick, internauci klikają w reklamy, nawet jeśli twierdzą, że jest inaczej. A zjawisko niedostrzegania form reklamowych w sieci jest poniekąd stereotypem.

"Ślepota bannerowa" to stereotyp?
bETvIiCt

Interaktywnie.com: Jak może Pan ocenić skuteczność reklam kontekstowych - na ile internauci je zauważają?Emil Sobkowicz, BusinessClick: Kontekst jest nieinwazyjną formą reklamy, z założenia kierowaną tylko użytkowników, którzy interesują się danym tematem. Kliknięcie w reklamę następuje dobrowolnie i taka interakcja oznacza chęć otrzymania dalszych informacji o produkcie lub usłudze. Generalnie nie mamy problemów z realizacją założeń... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

bETvIiCW
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)