Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
akcja
16.08.2011 14:10

So good. KFC chce obalić mity

Nowa kampania restauracji. Pytania i dialogi w spocie zaprezentują firmę "od kuchni".

Podziel się
Dodaj komentarz

- Celowo pozwalamy bohaterom najnowszego spotu w naszej kampanii TV wyrazić swoje wątpliwości. Podejmujemy z nimi w ten sposób swego rodzaju dialog, aby tym mocniej podkreślić jakie naprawdę jest KFC - mówi Anna Bednarska, senior brand manager KFC.Dotychczasowe hasło Life tastes great zastąpi nowe so good. Akcja obejmie telewizję, outdoor, wsparcie PR oraz działania w internecie. Zmianie ulegną również same restauracje. Twórcy zaprojektowali nowy... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: akcja, telewizja, kampania, dialog, działania, wsparcie, pytania, manager, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz