Notowania

Przejdź na
internet
05.08.2009 11:56

Social media - marketingowy potencjał społeczności

W dniach 25-26 sierpnia 2009 r. w Warszawie odbędzie się szkolenie "Social media. Marketingowy potencjał społeczności" organizowane przez CONCEPT LABS.

Podziel się
Dodaj komentarz

W dniach 25-26 sierpnia 2009 r. w Warszawie odbędzie się szkolenie "Social media. Marketingowy potencjał społeczności" organizowane przez CONCEPT LABS.

W trakcie szkolenia uczestnicy będą mogli poznać narzędzia Web 2.0 oraz dowiedzą się jak stworzyć strategię social media dla swojego biznesu.

Szkolenie poprowadzi Paweł Stempniak - trener i konsultant z zakresu marketingu interaktywnego, autor artykułów i bloga na temat social media i nowych strategii marketingowych w Internecie, organizator spotkań typu barcamp, prelegent na konferencjach branży internetowej.

W programie:

* Ewolucja internetu - faza konsumpcji, faza uczestnictwa i web 3.0
* O mediach społecznościowych, ich wpływie na biznes
* Szybki start do blogowania i RSS
* Blogi korporacyjne – dlaczego i jak blogują korporacje?
* Marketingowa socjalizacja: kreowanie i promowanie zawartości bloga
* Monitorowanie i analiza mediów społecznościowych
* Serwisy społecznościowe – trendy i zastosowanie dla potrzeb biznesu
* Mikromarketing i mikroblogi jako nowe kanały komunikacji i dystrybucji informacji
* Web 2.0 w biznesie czyli Enterprise 2.0
* Strategia działania w mediach społecznościowych

Szczegółowe informacje dotyczące szkolenia.

Cena szkolenia:

* 2 650,00 zł netto zw. z VAT. Cena obejmuje - udział w szkoleniu, materiały w wersji drukowanej i elektronicznej, certyfikat uczestnictwa w warsztatach, lunch i serwis kawowy.

Warsztaty otrzymały Patronat Europejskiego Roku Kreatywności i Innowacji. Szkoleniu patronuje medialnie Interaktywnie.com

Tagi: internet, branży, media, serwis, vat, materiały, warszawa, marketing, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz