Notowania

serwis
11.01.2010 10:56

Social media - nowoczesna broń FBI

Federalne Biuro Śledcze wzbogaca swój arsenał o kolejne narzędzia w walce z największymi przestępcami. Tym razem odsłaniając część kulisów swojej aktywności w nowych mediach.

Podziel się
Dodaj komentarz

Federalne Biuro Śledcze wzbogaca swój arsenał o kolejne narzędzia w walce z największymi przestępcami. Tym razem odsłaniając część kulisów swojej aktywności w nowych mediach.

Pierwszym z nowych narzędzi jest specjalny Video Widget, który internauci mogą umieszczać na swoich blogach i serwisach. Różni się on od tradycyjnych widgetów tylko - lub aż - treścią, której nie zobaczymy nigdzie indziej.

Nieco bardziej luźny wydaje się pomysł z quizem, jaki FBI przygotowało dla użytkowników Facebooka. Rozwiązując go możemy poznać odpowiedź na pytanie, jakie stanowisko w strukturach agencji byłoby dla nas najlepsze.

Na koniec FBI podzieliło się ciekawymi danymi na temat swojej aplikacji na iPhone. Jej najnowsza wersja pozwalająca na przeglądanie sylwetek najbardziej poszukiwanych przestępców, śledzenie aktualnych informacji oraz - w najnowszej wersji - lokalizację najbliższego biura FBI, pobrano już ponad 670 tys. razy.

Już wcześniej agencja była dość aktywna m.in. na YouTube, Twitterze oraz właśnie Facebooku, gdzie rok temu debiutował widżet z listą "most wanted".

Tagi: serwis, media, agencja, rok, video, iphone, youtube, facebook, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz