Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Social media marketing tylko dla dużych?

0
Podziel się:

Według ankiety przeprowadzonej przez GfK Roper na zlecenie Citibank amerykańskie małe przedsiębiorstwa nie dostrzegają żadnych pozytywnych aspektów wykorzystywania mediów społecznościowych w komunikacji z konsumentami.

Social media marketing tylko dla dużych?

Zaledwie 3% ankietowanych osób na stanowiskach kierowniczych w małych przedsiębiorstwach wierzy, że aktywność w social media okazała się "bardzo pomocna", a kolejne 9% jest zdania, że była "w jakiś sposób pomocna".

Niestety, aż dwóch na trzech respondentów twierdzi, że działania te w żaden sposób nie przełożyły się na wyniki i wizerunek firmy. Ponad 10% badanych uważa, że nie miało to większego znaczenia, a niewielu mniej nie ma w tej kwestii zdania.

- Mimo sporego zainteresowania mediami społecznościowymi w małych firmach, wciąż wiele z nich cierpi na brak osób lub czasu, co nie pozwala w pełni wykorzystać potencjału social media, jako nowego kanału komunikacji z konsumentem - twierdzi Maria Velrte, która w Citibank odpowiada za współpracę z małymi przedsiębiorstwami.

Co więcej, wielu ankietowanych twierdziło, że wcale nie korzysta z tego typu narzędzi, a pytani o źródło porad i wskazówek na temat prowadzenia biznesu, wyraźnie wskazywali na wyszukiwarki Google i Yahoo.

Źródło: eMarketer

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)