Notowania

Przejdź na
media
28.10.2009 14:46

Social media marketing tylko dla dużych?

Według ankiety przeprowadzonej przez GfK Roper na zlecenie Citibank amerykańskie małe przedsiębiorstwa nie dostrzegają żadnych pozytywnych aspektów wykorzystywania mediów społecznościowych w komunikacji z konsumentami.

Podziel się
Dodaj komentarz

Zaledwie 3% ankietowanych osób na stanowiskach kierowniczych w małych przedsiębiorstwach wierzy, że aktywność w social media okazała się "bardzo pomocna", a kolejne 9% jest zdania, że była "w jakiś sposób pomocna".

Niestety, aż dwóch na trzech respondentów twierdzi, że działania te w żaden sposób nie przełożyły się na wyniki i wizerunek firmy. Ponad 10% badanych uważa, że nie miało to większego znaczenia, a niewielu mniej nie ma w tej kwestii zdania.

- Mimo sporego zainteresowania mediami społecznościowymi w małych firmach, wciąż wiele z nich cierpi na brak osób lub czasu, co nie pozwala w pełni wykorzystać potencjału social media, jako nowego kanału komunikacji z konsumentem - twierdzi Maria Velrte, która w Citibank odpowiada za współpracę z małymi przedsiębiorstwami.

Co więcej, wielu ankietowanych twierdziło, że wcale nie korzysta z tego typu narzędzi, a pytani o źródło porad i wskazówek na temat prowadzenia biznesu, wyraźnie wskazywali na wyszukiwarki Google i Yahoo.

Źródło: eMarketer

Tagi: media, marketing, biznes, wyszukiwarka, stanowisko, komunikacja, wynik, konsument, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz