Notowania

internet
28.09.2009 14:00

Social media w e-mail marketingu

Według raportu Email Data Source i Goodmail Systems tylko niecała połowa dużych e-przedsiębiorców promuje swoje profile w mediach społecznościowych w kampaniach e-mailowych.

Podziel się
Dodaj komentarz

Według raportu Email Data Source i Goodmail Systems tylko niecała połowa dużych e-przedsiębiorców promuje swoje profile w mediach społecznościowych w kampaniach e-mailowych.

Badanie Email Data Source i Goodmail Systems pokazuje, że spośród stu największych przedsiębiorstw handlowych w sieci (według Internet Retailer) 79% posiada profil na Facebooku, 69% na Twitterze, a 59% w obu tych serwisach. Pozostałe kanały informacyjne używane są znacznie rzadziej: mniej niż 20% używało zarówno blogów, jak i RSS-ów.

Wśród posiadaczy profili na Facebooku lub Twitterze niewiele ponad połowa z nich załączała linki do profili społecznościowych w prowadzonych kampaniach e-mailowych. Zaledwie 30% z nich przedstawiało linki do profili na swojej stronie głównej.

Profile na obu badanych serwisach społecznościowych promowane są w porównywalnym stopniu. 55% użytkowników Twittera i 53% Facebooka przedstawia linki do profili społecznościowych w kampaniach e-mailowych. Promowanie z kolei linków na stronie głównej to odpowiednio 29% i 28%.

Sprzedawcy internetowi częściej (75%) niż na promocję profili społecznościowych decydują się na zamieszczenie bardziej praktycznych informacji – np. lokalizatorów placówek. Z powodu 20% wzrostu obecności linków do mediów społecznościowychw lipcu. autorzy badania spodziewają się nasilenia tego trendu.

Źródło: emarketer.com

Tagi: internet, media, serwis, sieci, wzrost, strona, raport, marketing, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz