Notowania

internet
21.05.2010 07:30

Solidarność zaskakuje. Słoń promuje związek zawodowy

W telewizji i internecie ruszyła kampania "Zorganizowani mają lepiej" autorstwa Think Kong.

Podziel się
Dodaj komentarz

W telewizji i internecie ruszyła kampania "Zorganizowani mają lepiej" autorstwa Think Kong.

Agencja Think Kong, działająca w ramach On Board Public Relations przygotowała na potrzeby internetu i telewizji spot dla NSZZ Solidarność. Związek, który w sierpniu będzie świętował 30. rocznicę powstania, rusza z kampanią Zorganizowani mają lepiej.

Trzydziestosekundowa kreskówka nieco zaskakuje. Nie promuje bowiem wprost idei związkowych. Opowiada za to historię mrówek i słonia:

Spot ma pokazać, że działając wspólnie łatwiej osiągnąć cel. Słoń i mrówka współpracują - tak, jak mogą współpracować pracownicy i pracodawcy - tłumaczy Interaktywnie.com **Norbert Kilen**, dyrektor strategiczny agencji marketingu interaktywnego Think Kong.

Forma kreskówki, która prezentowana będzie również w mediach społecznościowych, jak podkreślają autorzy, nie jest przypadkowa.

Chodziło o to, by odbiór był możliwie łatwy, by spot dotarł również do młodych ludzi - tłumaczy Kilen.

Martę Pióro, rzeczniczkę Solidarności zapytaliśmy wprost, czy niecodzienna forma spotu jest próbą odczarowania wizerunku związków zawodowych, jaki znamy z mediów.

W jakimś sensie tak. Dlatego przekaz jest łagodny, wywołujący pozytywne skojerzenia - przyznaje w rozmowie z Interaktywnie.com Marta Pióro. Podkreśla jednak, że podstawowy cel jest inny - Przede wszystkim chcemy jednak pokazać, jak ważne są postawy obywatelskie i wspólne działanie. Nie tylko w miejscu pracy.

Spot jest pierwszym elementem kampanii. Poza internetem będzie go można zobaczyć także w w kanałach TVN24 oraz TVN Info.

Tagi: internet, media, telewizja, kampania, marketing, tvn, agencja, dyrektor, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz