Notowania

opinia
05.06.2009 12:10

Społeczność Digg będzie decydować o reklamach

Pierwowzór polskiego Wykopu pyta użytkowników o zdanie w sprawie reklam.

Podziel się
Dodaj komentarz

Pierwowzór polskiego Wykopu pyta użytkowników o zdanie w sprawie reklam.

Digg uruchomił nową platformę reklamową Digg Ads, której sukces w dużej mierze będzie uzależniony od społeczności wykopujących. To użytkownicy mają decydować czy reklama warta jest uwagi, czy też należy ją jak najszybciej zakopać. Jak informują twórcy, reklamodawca poniesie niższe koszty w przypadku reklam, które spotkają się z aprobatą społeczności.

Platforma Digg Ads będzie działać w formie pilotażowej przez następnych kilka miesięcy. Twórcy Digg'a będą w tym czasie zbierać opinie i sugestie użytkowników, by jeszcze lepiej dopasować treści sponsorowane do ich oczekiwań.

Linki sponsorowane pojawiać się będą na identycznej zasadzie, jak wszystkie inne. Oznaczone będą jedynie wyraźnym nagłówkiem "Sponsored" i kierować będą do informacji, trailerów video, recenzji produktów i innych stron docelowych, podobnych do dodawanych przez samych użytkowników.

Twórcy Digga tłumaczą na oficjalnym blogu, że chcą w ten sposób dostarczać swoim użytkownikom wysokiej jakości reklam, a także dać im kontrolę i możliwość decydowania o tym, czy dana reklama ma się pojawiać.

Źródło: Blog Digg.com

Tagi: opinia, reklama, nowa, polski, jakości, video, strona, kontrola, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz