Notowania

serwis
17.03.2010 16:10

Społecznościowi fani chętnie kupują produkty swoich marek

Więcej niż połowa użytkowników Facebooka zapowiada, że jest bardzo prawdopodobne, że dokona zakupu produktów co najmniej kilku marek, których są fanami. Podobne deklaracje usłyszeć można od 67% użytkowników Twittera obserwujących na serwisie swoje ulubione marki.

Podziel się
Dodaj komentarz

Więcej niż połowa użytkowników Facebooka zapowiada, że jest bardzo prawdopodobne, że dokona zakupu produktów co najmniej kilku marek, których są fanami. Podobne deklaracje usłyszeć można od 67% użytkowników Twittera obserwujących na serwisie swoje ulubione marki.

Z badania przeprowadzonego przez Chadwick Marti Baileya i iModerate wynika, że 60% respondentów uważa, że konto na Facebooku zwiększa szansę na to, że polecą jakąś markę swoim znajomym. Swoimi rekomendacjami podzieli się również 8 na 10 użytkowników Twittera.

Twórcy ankiety postanowili również sprawdzić, dlaczego użytkownicy serwisów społecznościowych stają się fanami marek. Najczęściej wskazywanym powodem była chęć otrzymywania zniżek na produkty, prawie tak samo często decyzja spowodowana była tym, iż internauci są klientami danej firmy albo chcą pokazać innym, że ją po prostu lubią.

Źródło: eMarketer

Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz