Notowania

e-marketing
09.07.2009 09:10

Spółka AdTaily w Grupie Agory

Agora SA w wyniku zakupu części udziałów od założycieli spółki AdTaily Sp. z o. o. oraz objęcia nowych udziałów, stała się posiadaczem pakietu 50,27 proc. udziałów spółki.

Podziel się
Dodaj komentarz

Agora SA w wyniku zakupu części udziałów od założycieli spółki AdTaily Sp. z o. o. oraz objęcia nowych udziałów, stała się posiadaczem pakietu 50,27 proc. udziałów spółki.

- Łączna wartość transakcji tzn. cena zapłacona za nowe udziały oraz udziały nabyte od Założycieli, wynosi poniżej jednego miliona złotych i nie jest istotna biorąc pod uwagę skalę działalności Agory SA. Po transakcji Założyciele pozostaną w zarządzie Spółki i będziemy wspólnie rozwijać Spółkę zgodnie z pierwotną wizją strategiczną Założycieli - powiedział Zbigniew Bąk, wiceprezes zarządu Agory.

- Spółka jest właścicielem unikalnego rozwiązania działającego w obszarze monetyzacji reklamowej serwisów internetowych pozwalającego wykorzystać potencjał reklamowy serwisów tworzonych w pełni samodzielnie przez użytkowników na platformach wydawców (np. Blox.pl Agory) oraz innych witryn z tzw. "długiego ogona". Zadaniem Spółki będzie dalszy rozwój już istniejącego, uniwersalnego i wydajnego rozwiązania łączącego w sobie siłę sieci reklamowej mogącej współpracować z każdym klientem zewnętrznym, zdolnej wykorzystać potencjał reklamowy blogosfery i innych serwisów, oraz prostotę i szybkość narzędzi e-commerce wykorzystywanych dotychczas w handlu internetowym - komentuje Tomasz Józefacki, członek zarządu Agory i dyrektor segmentu Internet.

Źródło: Agora

Tagi: e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz