Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Bartłomiej Dwornik
|

Sponsorować można nawet plotkę

0
Podziel się:

Na tę niestandardową formę promocji zdecydował się Unilever. Promował w serwisie plotkarskim kosmetyki Rexony.

Sponsorować można nawet plotkę

Na tę niestandardową formę promocji zdecydował się Unilever. Promował w serwisie plotkarskim kosmetyki Rexony.

Przez dwa tygodnie w serwisie Vipnews.pl pojawiały się plotki sponsorowane o tym, że znana aktorka - Małgorzata Socha - zatrudniła osobistego ochroniarza. Kampania zakończyła się ujawnieniem, że osobistym ochroniarzem aktorki jest Rexona Aurora – jej beautyguard.

Kampania dla Rexony, to świetny przykład wykorzystania niestandardowych rozwiązań, jakie oferują klientom serwisy plotkarskie. Użytkownicy tych witryn są aktywni, chętnie angażują się we wszelkiego rodzaju konkursy czy dyskusje, są też świetnymi liderami opinii ocenia Joanna Głuskowska, account manager realizującej kampanię IDMnet.

Akcja została wsparta kampanią odsłonową w sieci 4clover.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)