Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Sponsorzy Euro 2012 nie mają łatwo. Mało kto ich rozpoznaje

0
Podziel się:

Polacy bardzo często mylą sponsorów Euro 2012 z firmami, które zdecydowały się wesprzeć Reprezentację Polski lub reklamodawcami opierającymi kreację na motywie piłki nożnej czy stadionu.

Sponsorzy Euro 2012 nie mają łatwo. Mało kto ich rozpoznaje

Prawie połowa Polaków w wieku 15-50 lat nie jest w stanie spontanicznie wymienić żadnego sponsora Euro 2012. Co więcej, respondenci, którzy wskazywali przynajmniej jedną markę wspierającą wydarzenie, często mylili oficjalnych sponsorów Mistrzostw Europy 2012 z firmami wykorzystującymi motywy piłki nożnej w komunikacji marketingowej - wynika z badań Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych. Ankietowani bardzo często wskazywali, że sponsorem, obok Coca Coli, jest między... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)