Notowania

euro
11.04.2012 13:30

Sponsorzy Euro 2012 nie mają łatwo. Mało kto ich rozpoznaje

Polacy bardzo często mylą sponsorów Euro 2012 z firmami, które zdecydowały się wesprzeć Reprezentację Polski lub reklamodawcami opierającymi kreację na motywie piłki nożnej czy stadionu.

Podziel się
Dodaj komentarz

Prawie połowa Polaków w wieku 15-50 lat nie jest w stanie spontanicznie wymienić żadnego sponsora Euro 2012. Co więcej, respondenci, którzy wskazywali przynajmniej jedną markę wspierającą wydarzenie, często mylili oficjalnych sponsorów Mistrzostw Europy 2012 z firmami wykorzystującymi motywy piłki nożnej w komunikacji marketingowej - wynika z badań Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych. Ankietowani bardzo często wskazywali, że sponsorem, obok Coca Coli, jest między... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: euro, polak, polacy, polski, marka, badanie, reprezentacja, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz