Notowania

polska
29.06.2010 13:28

Sportowe domeny to nadzieja na zysk

Euro2104.pl to pierwsza domena w rozszerzeniu .pl, nawiązująca do Mistrzostw Europy w piłce nożnej, którą można zarejestrować.

Podziel się
Dodaj komentarz

Euro2104.pl to pierwsza domena w rozszerzeniu .pl, nawiązująca do Mistrzostw Europy w piłce nożnej, którą można zarejestrować.

Domeny sportowe to bardzo intratna inwestycja. Zainteresowanie internautów wydarzeniami sportowymi zaczyna się już około 4-5 lat przed imprezą. Wtedy w Google pojawiają się pierwsze zapytania.

Według raportu udostępnionego przez OMG Digital, ponad połowa z przebadanych respondentów poszukuje w internecie informacji na temat sportu, podczas gdy jedynie 17 procent robi to w telewizji, a 5 procent w prasie - mówi **Daniel Kotyras**, dyrektor marketingu i PR w nazwa.pl. - Nie dziwi więc fakt, że rejestracja domen związanych z wydarzeniami sportowymi dokonywana jest ze znacznym wyprzedzeniem w nadziei na przyszłe zyski. Idealnie obrazuje to moment przyznania Polsce i Ukrainie statusu organizatorów Mistrzostw Europy w piłce nożnej, kiedy to w nazwa.pl w kilka minut po ujawnieniu decyzji, zarejestrowano kilkaset domen związanych z Euro 2012.

Oficjalną stronę www World Cup 2010 można znaleźć pod domeną worldcup2010.com. Została ona zarejestrowana w 1997 roku i przekierowuje internautów na stronę FIFA (fifa.com). Większość z przebadanych adresów, związanych z World Cup 2010 zarejestrowano w latach 2006-2010, czyli w czasie gdy Google zaczęło odnotowywać pierwsze zapytania internautów dotyczące Mistrzostw Świata w RPA.

Oficjalny serwis Mistrzostw Europy organizowanych w Polsce można znaleźć pod adresem euro2012.com (domena zarejestrowana w marcu 2007 roku), który kieruje do strony UEFA (uefa.com).

Według statystyk przedstawionych przez NetArt, ponad 62 procent domen sportowych kieruje do serwisów poświęconych wydarzeniom. Pod pozostałe są podpięte systemy reklamowe, lub też właściciel informuje o możliwości kupna domeny.

Tagi: polska, internet, serwis, system, strona, sport, telewizja, raport, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz