Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
internet
19.05.2009 18:10

Starbucks miksuje internet z outdoorem

Starbucks chce wywołać dyskusję wśród młodszych miłośników kawy, dzięki nowej kampanii wykorzystującej media społeczne.

Podziel się
Dodaj komentarz

Starbucks chce wywołać dyskusję wśród młodszych miłośników kawy, dzięki nowej kampanii wykorzystującej media społeczne.

Aby wziąć udział w najnowszej kampanii amerykańscy fani Starbucks z Facebooka (prawie 1,5 miliona) oraz obserwujący profil marki na Twitterze (ponad 180 tysięcy) muszą odejść na chwilę od swoich komputerów. Mają bowiem za zadanie odszukać billboardy Starbucks i być pierwszymi, którzy zamieszczą wykonane im zdjęcia w internecie.

Idea opiera się na tradycyjnym konkursie, w którym najzagorzalsi fani Starbucks wyczekują pierwszych przystrojonych na święta Bożego Narodzenia lokalnych kawiarni. Następnie nagradzane są osoby, które jako pierwsze umieszczą w sieci świąteczne zdjęcia.

Aktywność w serwisach społecznościowych to w przypadku popularnej sieci kawiarni również specjalny kanał na YouTube, gdzie eksperci Starbucks opowiadają o tajnikach parzenia najlepszej kawy.

Działania online poprzedziła kampania w prasie i magazynach drukowanych. Plakaty podkreślają jakość kaw Starbucks, zwracając jednocześnie uwagę, że nie jest to najtańszy wybór.

Źródło: Brand Republic

Tagi: internet, media, marki, sieci, kampania, jakość, youtube, święta, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz