Notowania

serwis
12.11.2009 07:55

Startują warsztaty ShopCamp

Praktycy wykorzystania w e-commerce serwisów społecznościowych oraz nowych narzędzi komunikacji organizują cykl spotkań warsztatowych pod nazwą ShopCamp. Bez zbędnego teoretyzowania, prezentowania niewiele mówiących statystyk czy spekulowania na temat przyszłości e-commerce, twórcy ShopCamp zamierzają pokazać, w jaki sposób radzić sobie z realnymi wyzwaniami, przed którymi stają właściciele e-sklepów.

Podziel się
Dodaj komentarz

Spotkania promują inicjatywę Shopping 2.0, czyli społecznościowego podejścia do budowania relacji między sklepami a ich klientami. Do końca czerwca 2010 roku warsztaty mają objąć 5 miast - pierwszym z nich będzie Łódź, gdzie już 28 listopada odbędzie się pierwszy ShopCamp. Informacje o kolejnych spotkaniach będą pojawiały się stopniowo na stronie shopcamp.pl.

Pomysłodawcą inicjatywy jest Viren Bhandari - właściciel Skarpetkowo.pl oraz ambasador funkcjonalności e-commerce w serwisie Flaker. Dzięki zapoczątkowanym na Flakerze flaktestom w krótkim czasie zwiększył on dwukrotnie sprzedaż w swoim sklepie – dzisiaj w ramach flaktestów testuje się cygara, alkomaty, notebooki, a nawet przyprawy kuchenne. Poza Virenem w rolach trenerów wystąpią Konrad Latkowski (VEDIA S.A.), Adam Zygadlewicz (flaker.pl), Jakub Górnicki (Mixxt, Prezi), "Tomek Komercyjny" (tajemniczy autor bloga e-komers.pl), Grzegorz Rusiecki (Kubanskie.pl) oraz Patryk Kadlec (DotPay S.A.).

Impreza składać się będzie z dwóch części. Po oficjalnym, otwartym spotkaniu odbędą się odpłatne warsztaty dla sklepów e-commerce, podczas których eksperci będą omawiać kwestie, związane z funkcjonowaniem uczestniczących w warsztatach sklepów i szukać rozwiązań problemów, z którymi mierzą się ich właściciele. Dodatkowo wybrane sklepy, spośród tych, które wezmą udział w warsztatach, zostaną objęte stałym patronatem ekspertów, a ich rozwój, postępy oraz wprowadzane zmiany będą systematycznie opisywane na shopcamp.pl - oficjalnej stronie przedsięwzięcia.

Źródło: Netguru

Tagi: serwis, sprzedaż, strona, spotkanie, rok, sklep, blog, koniec, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz