Notowania

rynek
05.11.2009 10:36

Startuje telewizyjny magazyn o rynku reklamowym

Telewizja internetowa LOOKR.TV wprowadza do ramówki magazyn "REKLAmówka" dedykowany osobom zainteresowanym polską i globalną reklamą. Program poprowadzi Irena Mrozek, autorka topowego bloga zjadamyreklamy.blox.pl. Pierwszy odcinek zostanie pokazany już 5 listopada o godzinie 18.00.

Podziel się
Dodaj komentarz

Na każdy odcinek „REKLAmówki” będą składać się rozmowy z przedstawicielami topowych agencji reklamowych, dyskusje, relacje z branżowych imprez oraz podsumowania. Autorzy „REKLAmówki” zaprezentują najlepsze i najgorsze spoty, emitowane aktualnie w telewizji. Stałym elementem programu będzie także konkurs w formie case-study. Jego zwycięzcy staną przed szansą odbycia prestiżowych stażów.

Zaproszenie do premierowego wydania przyjęli Bartłomiej Wyszyński (dyrektor ds. strategii Artgence), Wojciech Ozimek (prezes one2tribe) oraz Monika Osinkowska (Communication Manager MMT Management) i Cezary Kaźmierczak – organizatorzy Webstarfestival 2009. W programie między innymi o Alternate Reality Game i znaczeniu Webstarów dla branży.
„REKLAmówka” Lookr.tv będzie emitowana na żywo, dzięki czemu aktywny udział w programie wezmą wszyscy widzowie. Przebieg magazynu będzie można także śledzić na Flakerze. Cały odcinek, po zakończeniu emisji, ukaże się w wersji VOD na kanale www.reklamowka.lookr.tv.

Patronat medialny nad magazynem objęło interaktywnie.com.

Tagi: rynek, emisja, telewizja, prezes, konkurs, agencja, program, spot, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz