Notowania

media
06.03.2009 20:10

Suchenek zastąpi Hołowczyca na stanowisku szefa reklamy o2.pl

Filip Hołowczyc, szef biura reklamy o2.pl, odchodzi z firmy. Jego miejsce zajmie Karol Suchenek.

Podziel się
Dodaj komentarz
Filip Hołowczyc

Filip Hołowczyc, szef biura reklamy o2.pl, odchodzi z firmy.

Hołowczyc zarządzał sprzedażą reklam w O2 od 2006 r. Wcześniej był związany z ClickAd oraz domami mediowymi OMD i MediaCom Warszawa. Filip Hołowczyc nie zdradza na razie dalszych planów zawodowych. Deklaruje jedynie, że pozostaje w branży internetowej.

Media & Marketing nieoficjalnie dowiedział się, że na stanowisku szefa biura reklamy o2.pl zastąpi go Karol Suchenek, obecnie zastępca dyr. ds. klientów agencyjnych w o2.

Źródło: M&MP

Tagi: media, branży, reklamy, karol, o2l, szefa, stanowisku, hołowczyca, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz