Notowania

Przejdź na
serwis
21.12.2011 13:24

Świąteczne zakupy na Facebooku. Jak komentują klienci?

Fani najczęściej lubią informacje o nowych produktach i promocjach o godzinie 11. Wtedy także najchętniej komentują. Najbardziej ruchliwym dniem jest z kolei czwartek. Na stronach e-commerce pojawiło się także w grudniu 3 razy więcej aktywnych fanów niż w poprzednich tygodniach.

Podziel się
Dodaj komentarz

Największy polski fanpage promujący markę ma serwis aukcyjny Allegro, który polubiło już ponad 609 tysięcy fanów. Analizując aktywność w branży e-commerce wzięliśmy pod uwagę 65 wiodących stron. Aplikacja catNapoleon.com wzięła pod lupę 24 185 postów, 88 192 komentarzy i 353 115 "lajków". Z tych danych wynika, że internauci najchętniej komentują i klikają "lubię to" o godzinie 11. Ta wzmożona aktywność może wynikać z faktu, że... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: serwis, informacje, branży, polski, czwartek, marka, zakupy, internauci, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz