Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
branży
11.12.2009 13:56

Świetna kampania za 500$? To możliwe!

Jak stworzyć genialną kampanię dla klienta z branży optycznej za jedyne 500 dolarów? Odpowiedź zna izraelski oddział agencji McCann Erickson, który odpowiada za internetową kampanię firmy Opticana wywołującą podziw marketerów z całego świata.

Podziel się
Dodaj komentarz

Jak stworzyć genialną kampanię dla klienta z branży optycznej za jedyne 500 dolarów? Odpowiedź zna izraelski oddział agencji McCann Erickson, który odpowiada za internetową kampanię firmy Opticana wywołującą podziw marketerów z całego świata.

Czy za 500 dolarów można stworzyć coś innowacyjnego, zaskakującego i przede wszystkim efektywnego? McCann Erickson udowadnia, że tak. Agencja postanowiła wykorzystać fakt, że wielu internautów bardzo często wpisuje w przeglądarce adres swojej ulubionej witryny nie patrząc na klawiaturę. W następstwie adres często zawiera literówki, które przenoszą użytkownika na stronę z komunikatem o błędzie.

Pomysł był prosty, ale jak się okazało niezwykle trafny - wykupiono 10 nazw domen łudząco podobnych do adresów najpopularniejszych izraelskich serwisów, zawierające jednak drobne literówki (np. nsn.co.il odnoszące się do msn.co.il). Na każdej ze stron umieszczono niezwykle wymowną reklamę zachęcającą do bezpłatnego badania wzroku oraz odebrania kuponu rabatowego w sklepach Opticana.

W kilka miesięcy setki internautów trafiły na "błędne" strony, a wielu z nich odebrało skorzystało z możliwości tańszych zakupów w Opticana.

Pozostaje jednak pytanie, czy kwota 500 dolarów, którą chwali się agencja uwzględnia - oprócz kosztu rejestracji domen - również badania, mające wykazać najczęstsze pomyłki internautów?

Tagi: branży, reklama, strona, kampania, agencja, dolar, sklep, badanie, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz