Notowania

rynku
14.04.2009 01:00

Symetria bada użyteczność kodów CAPTCHA

Agencja e-biznes Symetria przeprowadziła na polskim rynku badania użyteczności kodów weryfikacyjnych typu CAPTCHA.

Podziel się
Dodaj komentarz

Agencja e-biznes Symetria przeprowadziła na polskim rynku badania użyteczności kodów weryfikacyjnych typu CAPTCHA.

W badaniu zostały przeanalizowane kody zabezpieczające trzech serwisów internetowych:

* Gazeta.pl,
* o2.pl,
* Youtube.pl

Kody tego typu występują w formularzach rejestracyjnych, przy zakładaniu kont pocztowych, czy dodawaniu komentarzy do artykułów lub postów. Kod ma zwykle postać liter lub cyfr, które należy przepisać z obrazka.

Symetria przeprowadziła badania eye trackingowe (śledzenie ruchu gałek ocznych użytkownika) długości czasu i ilości spojrzeń niezbędnych do prawidłowego wpisania kodu CAPTCHA.

Wnioski z badania stanowią zbiór konkretnych rekomendacji w zakresie budowy użytecznych, przyjaznych dla użytkownika kodów CAPTCHA.

Pobierz pełny raport [PDF; 770 KB]

Źródło: Symetria

Tagi: rynku, badania, raport, agencja, czasu, budowy, internetowych, wnioski, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz