Notowania

internet
14.05.2009 12:10

System B2B dla dystrybutorów i przedstawicieli handlowych

Empathy Interactive zaprojektowało i wdrożyło system B2B do obsługi wewnętrznych zamówień marketingowych polskiego oddziału Royal Canin. Dzięki niemu przedstawiciele handlowi oraz dystrybutorzy mogą...

Podziel się
Dodaj komentarz

Empathy Interactive zaprojektowało i wdrożyło system B2B do obsługi wewnętrznych zamówień marketingowych polskiego oddziału Royal Canin. Dzięki niemu przedstawiciele handlowi oraz dystrybutorzy mogą mieć ciągły dostęp do obszernego katalogu produktów marketingowych.

System B2B został oparty na rozwiązaniu Imagine.Commerce, autorskim produkcie Empathy Interactive. Dedykowane narzędzie do obsługi wewnętrznych zamówień marketingowych powstało w odpowiedzi na potrzeby wynikające ze specyficznych metod dystrybucji produktów Royal Canin, dostępnych wyłącznie za pośrednictwem lekarzy weterynarii i specjalistycznych sklepów.

Z punktu widzenia funkcjonalności i metod korzystania systemy B2B są zbliżone do rozwiązań charakterystycznych dla sklepów internetowych, tj. użytkownicy mogą z nich korzystać wszędzie tam, gdzie jest Internet. Przeglądając katalog otrzymują informacje o dostępności danego produktu oraz statusie zamówienia. Administrator systemu dysponuje z kolei statystykami dotyczącymi działań korzystających z systemu osób, na podstawie których może tworzyć zbiorcze raporty.

Twórcy oprogramowania zwracają uwagę pomocne rozwiązania, jak np. automatyzacja procesu składania zamówień i zmniejszenie liczby osób zaangażowanych w ten proces. Odbiorcy produktów mogą samodzielnie przeglądać oraz aktualizować katalogi. W ramach systemu możliwa jest również komunikacja między użytkownikami a administratorem oraz wysyłanie mailingów np. z informacjami o nowych produktach w ofercie, promocjach itp. Zdaniem Sebastiana Błaszkiewicza z Empathy Interactive, system B2B nie zastąpi dystrybutorów i przedstawicieli handlowych, ale będzie mógł wspomagać ich w codziennej pracy, stanowiąc dodatkowe narzędzie komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi.

Źródło: Empathy Interactive

Tagi: internet, pracy, system, proces, użytkownicy, informacje, dostęp, ofercie, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz