Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
Beata Ratuszniak
|

Szeptana kampania Waldemara Pawlaka

0
Podziel się

Sztab wyborczy kandydata PSL nie próżnuje. Poza mikroblogami, kontem na Facebooku i YouTube, zamierza także wykorzystać marketing szeptany, by o Pawlaku mówiło się często i pozytywnie.

Szeptana kampania Waldemara Pawlaka
bErHBvGt

Sztab wyborczy kandydata PSL nie próżnuje. Poza mikroblogami, kontem na Facebooku i YouTube, zamierza także wykorzystać marketing szeptany, by o Pawlaku mówiło się często i pozytywnie.

Waldemar Pawlak jako jedyny kandydat tak intensywnie szuka elektoratu w internecie. Warto wspomnieć, że od dawna jest aktywnym blogerem i ma kontakt ze społecznością Onetu. Na czas kampanii zaistniał na mikroblogach, gdzie pisze nie tylko o wyborach i polityce, ale także o luźniejszych sprawach. Można go także dodać do znajomych na Facebooku czy Naszej-Klasie.

Ale to nie koniec działań. Sztab wyborczy Pawlaka zdaje sobie sprawę, że kandydat nie jest brany pod uwagę jako potencjalny zwycięzca wyborów. Dlatego też zamierza wynająć firmę, która zajmie się marketingiem szeptanym Waldemara Pawlaka. Na razie nie znamy szczegółów, ale jak donosi Rzeczpospolita, toczą się takie rozmowy.

bErHBvGv

To oczywiste, że będziemy wykorzystywać wszystkie metody, które mogą pomóc naszemu kandydatowi – mówi dla Rzeczpospolitej Ewa Kierzkowska ze sztabu Pawlaka.

Warto przypomnieć, że jeszcze w grudniu ubiegłego roku sam Pawlak stwierdził w wywiadzie dla Polska The Times, że w serwisach Onetu czy Wirtualnej Polski nie ma wielu miłośników PSL. Dodał jednak, że wszystko przed nimi. Czy uda się w trakcie tak krótkiej kampanii? Zobaczymy, czy Pawlak wyszepta sobie wyborców.

bErHBvGW
wybory
polityka
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)