Notowania

Przejdź na
firma
05.06.2009 18:10

Szubrycht wraca do Interii

Z Myspace Polska do zespołu INTERIA.PL, po 7 latach przerwy, powrócił Jarosław Szubrycht. Objął on stanowisko brand managera.

Podziel się
Dodaj komentarz

Z Myspace Polska do zespołu INTERIA.PL, po 7 latach przerwy, powrócił Jarosław Szubrycht. Objął on stanowisko brand managera, w ramach którego będzie odpowiadał za projekty muzyczne INTERIA.PL, w tym istniejące już serwisy: Muzyka i Muzzo.pl oraz inne, zaplanowane na przyszłość.

Jarosław Szubrycht współtworzył dział Muzyka w portalu INTERIA.PL w latach 1999 - 2002. Następnie zajmował się marketingiem w firmie fonograficznej Mystic oraz portalu Onet.pl, a przez ostatni rok pełnił funkcję content managera w MySpace Polska. W tym czasie również zajmował się dziennikarstwem, głównie tematyką popkulturalną - publikował m.in. w "Dzienniku", "Rzeczpospolitej", "Machinie" i "Filmie". Od jesieni 2007 roku prowadzi dział muzyczny w tygodniku "Przekrój".

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z kolejnego powrotu osoby, która tworzyła kiedyś portal Interia.pl. Pozycja Jarka w branży, a także jego doświadczenie nabyte w ostatnich kilku latach to wielki potencjał, który pomoże nam efektywnie rozwijać projekty związane z muzyką i rozrywką - mówi Tomasz Jażdżyński, prezes zarządu INTERIA.PL.

W INTERIA.PL Szubrycht odpowiedzialny będzie m.in. za rozwój serwisów muzycznych, opracowanie i realizację strategii działań promocyjnych i marketingowych oraz kontakty z partnerami zewnętrznymi. Obowiązki brand managera zamierza połączyć z pracą dziennikarską, publikując swoje teksty w serwisie Muzyka w INTERIA.PL.

Tagi: firma, branży, praca, serwis, prezes, marketing, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz